<



best affiliate programs


Crveno meso povecava rizik od rane smrti

Ukoliko deset godina redovno konzumirate crveno meso rizik od smrti te obolijevanja od razlicitih bolesti mnogo je veci nego kod ljudi koji su u istom periodu jeli bijelo meso ili nisu uopšte konzumirali meso.

Autori istraživanja, ljekari i strucnjaci sa americkog National Cancer Instituta otkrili su da su oni ljudi koji su jeli crveno meso i mesne preradevine imali veci rizik od prerane smrti, posebno smrti od raka i i srcanog udara.

Ovo istraživanje izvršeno je na analizi prehrambenih navika više od 500.000 ljudi, a objavljeno je u magazinu Archives of Internal Medicine.

Sabiranjem konacnih rezultata, ljekari su ustanovili da bi se preuranjena smrt 11 posto muškaraca i 16 posto žena mogla izbjeci ako bi ti ljudi smanjili unos crvenog mesa.

Crveno meso bogato je zasicenim mastima, a potrebno mu je i duže vrijeme pripreme prilikom cega u mesu nastaju još neke štetne supstance (prženje, meso sa žara) što je posebno štetno za zdravlje srca i krvotoka. Konzumiranje procesuiranog crvenog mesa tj. suhomesnatih proizvoda, salama, pašteta i slicnih preradevina posebno šteti zdravlju zbog inudstrijskih aditiva koji se dodaju takvim proizvodima.

No, isto tako naucnici isticu da je dnevna kolicina od 30 grama mesa preporucljiva zbog proteina koji su neophodni ljudskom organizmu.

'Odgovarajuca porcija crvenog mesa je zdrava za organizam, ali zadnjih godina u svijetu je zabilježen porast osoba koje se sve cešce odlucuju za porciju povrca ili ribe što je iznenadujuce pozitivno', dodao je dr. Mark Wahlqvist.



Free web hostingWeb hosting